poniedziałek, 14 grudnia 2009

Sentymentalne, romantyczne, nostalgiczne

są te kobiety na starych fotografiach.
Dla mnie każda z nich jest piękną tajemnicą, zagadką. Z pewnością były wielokrotnie "wykorzystywane" scrapowo, ale nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam takie notesiki.



Papiery różne, ale na pewno K & Company, dodatki kwiatowo-ćwiekowe ze sklepu scrap com peel






I cukiereczki u Mandy





Wielkie dzięki za odwiedziny, miłe słowa:***

A u mnie szykują się zaległe niespodzianki dla pewnych sympatycznych dziewczyn co to polowały na liczbę 34567 :) Pamiętam o Was!

16 komentarzy:

  1. ale cudne notesy- moje faworytki notesowe to dwójka i trójka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. faworytki- bo w końcu są takie kobiece...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze notesy - lubię takie klimaty :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne notesy, uwielbiam te zdjęcia i ten nieodgadniony wyraz na twarzach tych kobiet. Takie zamyślone, tajemnicze, piękne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale nostalgiczne ...cudne szczególnie dwójka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne notesy! Miałbym trudność z wyborem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne notesy i fajne nowe dziurkacze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są te Twoje notesy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. imponujący vintagowy zestaw notesów

    OdpowiedzUsuń
  10. MAGNIFIQUE ! SUPERBES !

    AURELIA

    OdpowiedzUsuń
  11. J'adore les carnets, les tiens sont superbes et sont magnifiques avec ces belles photos ! très romantique !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze jestem zachwycona tym co tworzysz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!