środa, 30 grudnia 2009

Ostatnie w tym roku

do pokazania notesy. Zrobione jeszcze przed świętami.
Papier wszystkim znany, dodatki różne. Perłowe perełki zrobione Perlen Pen, który kupiłam u Inki w decuparium.





W tym notesie kropelki zrobiłam moich ukochanym gadżetem czyli Accents Glossy ;)
Papiery to K& Company i pasek nacięty z Romance.





I jeszcze jeden notes kulinarny zupełnie inny od tej całej serii, którą wykonałam wcześniej tu w niebieskościach, kolejne dwa jeden bordo, drugi w zieleniach, oraz w brązach a na dodatek wykonany też z innych papierów, bo wykorzystałam zeszytowe papiery z i lowe scrap





Dziękuje za uwagę, przesyłam pozdrowienia i buziaki.
Wszystkim odwiedzającym życzę spokojnych przygotowań do szalonej nocy :*

10 komentarzy:

  1. Śliczne są, piękne wykonanie...podziwiam Twoje prace:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o ten ostatni notes to .... chyba naj... ale seria prezentuje się wspaniale,masz zdolne łapki!
    perełki to raczej perły hihihii.

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ten notesik kulinarny :)
    podoba mi się zastosowanie do tego
    i notesiki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie, ale najpiękniejszy z papierów K&Company! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za Lena za Leną piszę to co ona !! nawet naciety pasek Romancy pasuje jak ulał :)
    to co za rok nastepny wysyp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowności, wszystkie kropeczki i te perłowe i "wodne" dodają tyle uroku - ja wszyskie uwielbiam, boję się tylko czy nie przesadzam?

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam sobie kawał bloga, bardzo podobają mi się Twoje prace, są takie romantyczne i kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycające notesy, czysta przyjemność korzystania z takich małych śliczności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!