piątek, 4 grudnia 2009

Kulinarnie...

Kolejny notatnik zrobiony, dalsze czekają na wykończenie...





Już niedługo święta,a u mnie rozpoczął się czas porządków, przygotowań.
Pięknego weekendu Wam życzę:)
Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnimi postami - przesyłam buziaki pełne kreatywności i weny:*

P.S. W komentarzu Ela zapytała mnie jakich użyłam materiałów, więc podaję:
papier K & Company, kilka kwiatów papierowych od Endiego i wyjątkowej urody ćwiek również kupiony w sklepie.scrap.pl
Polecam :)

12 komentarzy:

  1. Świetny notatnik, bardzo elegancki. ((:

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba zacznę gotować żeby taki notesik posiąść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle perfekcja w każdym calu. Piękny notesik. Tak sobie myślę, że może te kreatywne buziaki z weną i do mnie dotrzą i wreszcie się zabiorę do kartek świątecznych ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, śliczny, dopracowany !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle bardzo dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńko:) kiedy ty masz na to wszytsko czas, ja bym pół roku takie coś robiła...

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny!!!!
    Jakie materiały wykorzystałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe słowa :)
    Ludkasz dziękuję za wyróżnienie:*

    Ela już piszę: papier K&Company, kilka kwiatów od Endiego i piękny ćwiek również kupiony u niego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!