czwartek, 17 grudnia 2009

Komplecik dla solenizantki

Dla jeden z moich najlepszych koleżanek z pracy, zrobiony w jej ulubionych kolorach.



Solowe fotki




Ćwiek i metalowa rameczka kupione oczywiście w sklepie scrap.com.pl

Kochane bardzo dziękuję za miłe, pełne ciepła komentarze pod quillingowym postem - staram się z moimi uczniami robić wiele ciekawych rzeczy (najczęściej wykraczające poza podstawę programową).

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających i zostawiających ślad swojej bytności:*

11 komentarzy:

  1. Wzięłam przykład z Ciebie i wczoraj ( w ramach 1 godz dodatkowej) zrobiłam z uczniami 20 kartek. Wróciłam do domu dumna z moich uczniów i STRASZNIE zadowolona. Od dzisiaj moi uczniowie rozdają swe dzieła wraz z życzeniami swoim nauczycielom. Zobaczymy jaka będzie reakcja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, szkoda, że ze mną nie pracujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplecik :) i nie tylko, bo zaglądam bardzo często (tylko tego nie widać :/)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplecik, widać że lubisz koleżankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, komplecik cudny, w moich kolorkach:) a ostatniego postu nie zauważyłam, ależ się Twoi uczniowie pięknie nakręcili, świetne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci piekne gwiazdki poskrecaly, a jakie cierpliwe.....
    Jak widze takie piekne kartki, to mam ochote przelamac ten dziwny "dystans" ktory mam do kartek......Piekna.

    OdpowiedzUsuń
  7. oswojone hobby - cieszę się, że zainspirowałam Cię do quillingowej zabawy :)

    Dziewczyny dziękuję za miłe słowa:***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasie lubią ładne kolorki. ((:
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!