piątek, 18 grudnia 2009

Kolejne słodkie ubranko i Makówkowe cukiereczki:)

Ubranko przygotowane na zamówienie - miało być zielono, postarzane z niewielką ilością dodatków. Mam nadzieję, że spodoba się zarówno zamawiającej osobie jak i obdarowanej.
Papiery jak zawsze K & Company (jak ja je uwielbiam), kilka kwiatów papierowych, te drobne kupione tu, wykorzystałam też nowy ogromniasty, dziurkacz Marthy Stewart o ten. Dobrze, że można go złożyć wtedy zajmuje mniej miejsca.





Na blogu Makówki z okazji drugiej rocznicy Makowego Pola wspaniałe cukiereczki do wygrania ...mrrrr :) Warto ustawić się w kolejce po takie śliczności.



Przesyłam cieplutkie pozdrowienia dla Was "tuzaglądaczy" i "tukomentujących" :***
Zmykam do dalszych przygotowań przedświątecznych ;)

6 komentarzy:

  1. świetne!! eleganckie, wyważone, świetne kolory - SUPER!!
    bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubranko jest boskie,
    cholernie eleganckie, idealne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten ciuszek dla słodkiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Irena, this is gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!