sobota, 21 listopada 2009

Warsztatowa sobota

Kolejne warsztaty za nami. Tym razem w Koralium miałam przyjemność poprowadzić warsztaty kartkowe w klimacie świątecznym. Frekwencja dopisała - przybyło osiem twórczych Pań oraz dwójka dzieci. Wszyscy wspaniałe poradzili sobie z wyznaczonymi zadaniami ;)
Powstały piękne, klimatyczne karteczki oraz tagi-zawieszki do prezentów.











Kilka gotowych prac, które udało mi się sfotografować;









Na kolejne warsztaty zapraszam już 5 grudnia do Harmony, a na dzisiaj to wszystko, zmykam szykować się do jutrzejszego Jarmarku Rzeczy Ładnych.
Przesyłam buziaki:*

5 komentarzy:

  1. Rudlis,
    bardzo dziękuję za pierwsze spotkanie ze scrapem, które chyba okaże się kolejnym pochłaniaczem czasu. Mam nadzieję "do zobaczenia" najpierw jutro a potem na kolejnych spotkaniach zakręconych scrapem babel.
    Pozdarwiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że bardzo twórczo było, śliczne karteczki powstały pod okiem Mistrzyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto ale ty zalatana jesteś, śpisz kiedyś?
    Uczennice zdolne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I oczywiście było super, czekam z niecierpliwością na następne warsztaty:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się zastanawiam kiedy nasza Rudlis to wszystko ogarnia ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!