niedziela, 29 listopada 2009

Ubranie na słodkości

Kilkakrotnie widziałam na blogach zagranicznych, potem u nutki 1911 :* pięknie ubrane czekoladki, bombonierki.
Ponieważ nadarzyła się okazja postanowiłam sama wykonać takie ubranko.




Pomysł z perełkami na sznurku też widziałam u Nutki w maju, o tu, potem widziałam na pracach Enczy.



Ponieważ sama bombonierka nie wystarczyła, aby podziękować koleżance za profesjonalne, matematyczne przetłumaczenie na j. niemiecki mojej prezentacji na konferencję w Niemczech postanowiłam zrobić jeszcze notesik.



Piękny zielony ćwiek i kilka kwiatków zakupionych u Endiego ;)

Taki komplecik zostanie jutro wręczony koleżance - mam nadzieję,
że jej się spodoba :)))



Słonecznej niedzieli życzę :)

11 komentarzy:

  1. Komplet przepiękny, na pewno się spodoba :)
    I dziękuję za podlinkowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym była TĄ koleżanką, skakałabym pod sufit. ((:

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością się spodoba, ja bym była zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj cudowny!!
    bardzo piękny, ślicznie dopracowany i bardzo estetycznie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  5. ech, przez tę awarię internetu dawno do Ciebie nie zaglądałam... takie śliczności pokazujesz, że nie wiem już sama czym się najpierw zachwycać :)
    cudne są te notesy kulinarne!
    i album ślubny-zimowy też wielce udany!
    a notes i opakowanie merci z tego posta to już mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha mysle, ze sie bardzo spodoba tak jak mi, zwlaszcza te czekoladki;)-zart
    komplecik cudniasty

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik...super pomysł z tym opakowaniem! Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! świetne! Potrafisz zrobić papierowe dodatki do sukienek? Jakieś kokardeczki no nie wiem sama... cokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!