poniedziałek, 9 listopada 2009

Taka drobnostka

Naszło mnie wczoraj wieczorem i zrobiłam zupełnie inną kartkę niż moje poprzednie.
Pod ręką miałam zeszyt pięknych papierów Webster’s Pages z kolekcji Home For The Holidays, szkoda było mi je ciąć, więc do kartki wykorzystałam tylko okładkę :)
Kartka złożona według kursu, którego link zamieściła Marsza u siebie na blogu.
Stempelek z drzewkami po raz pierwszy też użyłam i chyba nie po raz ostatni.
Dodałam ćwiek, sznurek, kilka kwiatków pasujących kolorystycznie i trochę brokatu.
W końcu wyszła mi taka kartka, może zdjęcia nieszczególne - pogoda deszczowa, brak słońca...





Taki układ karteczki przypadł mi do gustu i chyba jeszcze kilka zrobię.
Pozdrawiam ciepło chociaż za oknem deszcz i szaruga...brrr

13 komentarzy:

  1. a gdzie to sie leci? moze do Monachium? :D To bylby przedziwny zbieg okolicznosci :)

    Piekne sa te websterowe papiery... i lece patrzec na przepis na te karteczke. Kolejny pomysl do wyprobowania...

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Lecę do Stuttgartu, a potem dalej jadę do Freiburga na konferencję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, nastrojowa karteczka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne...a papier uroczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i piekna karteczka. Wszystko przepieknie polaczylas i wyszlo Ci cudenko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!