sobota, 7 listopada 2009

Spontaniczny trzeci wpis

Cała wymiana naszych wędrowniczków encza nazwała "spontaniczną", bo spontanicznie ją założyła i większość dziewczyn spontanicznie się wpisało w tę edycję.
Wczoraj wstawiłam dwa moje wpisy do songaji i asicy.p.
Teraz pokazuję wpis "Godzina pąsowej róży - Twoja podróż w czasie" album annar13.
Co prawda, nie bardzo czuję się we wpisach o takiej tematyce, ale myślę, że sobie poradziłam.

Tak wyglądam obecnie:





A tak siebie wyobrażam jakieś 110 lat wcześniej ;).
Moje włosy są lekko rudawe na tej fotce bo w takim kolorze nosiłam kiedyś.





I na koniec informacja, że szykuję miejsce w domu dla Borysa.
Aglayowo szuka domu dla tego słodkiego misiaka:)



Pozdrawiam Was ciepło i zmykam:***

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł i wpis, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Trzy albumy w jeden dzień-dla mnie niepojęte:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wpis !
    Dziękuje bardzo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Rudlisku !
    Daaawno Cię nie widziałam ... Dziękuję za wizytę u mnie :**
    Piękny wpis... Taki przemyślany, ciekawy... Wykonanie piękne :) I te kolorki...
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!