piątek, 6 listopada 2009

Spontanicznie

Zapisałam się do wymiany albumów wędrujących organizowanej przez Enczę.
Goszczą obecnie u mnie trzy albumy od songaji, asicy.p oraz Annar13.
Wpisy do wszystkich poczyniłam dzisiaj, fotki jedynie zrobiłam dwóm.

Oto songaji, album "Jesiennie" i mój wpis w zieleni, żółci, brązach, pomarańczach :)




Tytuł wędrującego asicy.p to "Moje magiczne miejsce"





Jutro dodam fotki z albumu annar13 i w poniedziałek wszystkie trzy lecą do Jowity :)

Pozdrawiam cieplutko i mykam do dalszej pracy:*

6 komentarzy:

  1. Cudowne wpisy! Te drzewa - odpadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne jesienne drzewka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisy poczynilas piekne, a te drzewka jesienne zachwycily mnie. Patrze na nie i patrze, i napatrzec sie nie moge :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wpisy :)
    Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę mój.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!