czwartek, 26 listopada 2009

Papier, który mnie zauroczył

Każda z nas ma kilka, kilkanaście ulubionych papierów, z którymi uwielbia pracować.
Mnie również dobrze pracuje się z papierami firmy Basic Grey, Prima, K & Company.
Ale ostatnio udało mi się zakupić cały duży zestaw papieru K & Company "Blue Awning".
Jest to wyjątkowa kolekcja, z której można wyczarować prawdziwe cuda.
Jako wstęp do rozpoczęcia współpracy z tym wyjątkowym papierem zrobiłam notatnik kulinarny z ogromną ilością kartek - grubas na 3,5 cm :)











Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie sie prezentuje Twój notatnik kulinarny. Papiery rzeczywiście urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym się połasiła na te papiery:)Fajny notatnik. Też będę musiała kiedyś uporządkować swoje karteluchy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale grubasek. Ten imbryczek mnie powalił :) Cudo. Gdzie go nabyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. jest prześliczny!!!
    no i czywiście super pomysł z takim grubaskiem :D
    jeśli można to skradnę Ci pomysł i zrobię prazent dla mojej mamci i mother in law :)
    pozdrawiam serdecznie
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny notesik:) A papier faktycznie interesujący:) Wykorzystałaś go znakomicie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczaki !! Jaki śliczny i jaki dopracowany !!!!!!

    jest piekny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa:***
    A imbryczek kupiłam na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie -jeszcze musi być niebieski ,zeby mi ślina ciekła ;))
    ależ słodki..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się,że papier cię zauroczył bo jest naprawdę piekny.A Ty potrafiłaś go ładnie wykorzystać i powstało to CUDO!!
    pozdrawiam,Barbara
    http://barbara-scrapki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Jestem zachwycona notatnikiem, jako kuchareczka z zamiłowania z przyjemnością korzystałabym z takiej książki kucharskiej! Stąd też moje pytanie, mam nadzieję, że nie okaże się banalne: gdzie można zakupić takie piękne bazy pod notatniki? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Anna - dziękuję za odwiedziny :)))
    Do tego notatnika kucharskiego wszystko przygotowałam sama - od wycięcia z tektury modelarskiej okładek, pocięcia papieru ksero, ozdobienia, aż do zbindowania całości.
    Ale polecam sklep http://www.scrapiniec.pl/index.php może znajdziesz coś ciekawego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!