niedziela, 1 listopada 2009

Mono

Takie białe lub prawie białe kartki zrobiłam niedawno. Brak odpowiedniego oświetlenia spowodował, że dopiero dzisiaj udało mi się zrobić w miarę dobre zdjęcia.








Przyznam się, że osobiście zimy nie lubię (zmarzluch jestem okropny) wolę wiosnę i lato, ale skoro mieszkamy w takim miejscu na ziemi, że zima do nas przychodzi to niech będzie biała, puchata ;).

Białe kartki zgłoszone na wyzwanie "Monochromatycznie" w Art-Piaskownicy.

Cudny album vintage do wylosowania z okazji urodzin u Joanny, ja już ustawiłam się w kolejce.

Póki co, życzę dużo ciepła w jesienne, listopadowe dni:*

17 komentarzy:

  1. ojj jak Ty śmigasz z tymi kartkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! Również nie przepadam za zimą, bo ciągle mi zimno , takze cieplutko pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, zwłaszcza te z tym kwiatem wypukłym mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jakie piękne zimowe karteczki:)Urocze! Pozdrawiam i ślę promyki słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne - te z poinsecjami szczególnie mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne są, bardzo delikatne, śnieżne, bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne są, te domeczki najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po wyróznienia:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są, najbardziej ta ostatnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia i ta kwadratowa... Śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, za odwiedziny na moim blogu!:-)

    Twoje karteczki są przecudne!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się od tych karteczek trochę cieplej zrobiło :)Piękne

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki. Baaardzo mi się podobają :) Tym bardziej, że jest na nich kwiatek z wykrojników o którym marzę jak głupia hahaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!