poniedziałek, 16 listopada 2009

Freiburg im Breisgau

Wróciłam zadowolona, pełna zachwytu, pomysłów tylko...czasu brak na realizację.
Poznałam wielu wspaniałych ludzi, piękne miejsca, nawiązałam kilka znajomości.
Najpierw pokażę miejsce konferencji, kilka fotek z warsztatów, potem relację ze zwiedzania zabytkowego miasta oraz na koniec kilka ciekawostek (warte zobaczenia)

Miejsce gdzie odbywała się konferencja:








Ciekawe miejsca:











Ciekawostki uchwycone na wystawach sklepowych!!!





I skrzydlaty powrót do domu ;)



Dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem:*
Na koniec tylko pochwalę się, że moje kartki zostały wyróżnione na blogu Cuttlebug Challenges
Wielkie gratulacje również dla Marszy:*

4 komentarze:

  1. Wspaniałe fotografie i piękne uchwycone miejsca...a te pękate ptaszynki na wystawie najbardziej mnie zauroczyły :) Cudo! Pozdrawiam i gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę kalosze w sowy !!! :D :D :D
    Ptaszyska też fajowe- wypasione wróble ;)
    Gratuluję wyróżnienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróble w czapkach rewelacyjne. Świetne zdjęcia :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i pogoda chyba nie najgorsza :))) A co kupiłaś dla siebie z tych wystaw?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!