niedziela, 11 października 2009

Wszystkiego trochę ...

Wróciłam z KOTE pełna nowych pomysłów, inspiracji i zadowolona.
Poniżej krótka fotorelacja:
-część oficjalna powitanie i krótkie wystąpienie Pani Doroty Dziamskiej prezesa Polskiego Centrum Origami


Był czas na zwiedzenie różnych wystaw: kolorowe mandale to co uwielbiam







modele z modułu chińskiego:




Potem prowadziłam warsztaty, tutaj składanie albumu harmonijkowego


a potem warsztaty z tea bags (herbatkowe), to moje trzy propozycje na warsztaty.
Jak widać z dodatkami typu ćwieki i guziki ;)





oraz album harmonijkowy z niewielką ilością dodatków, gdyż prezentowany był dla osób, które po raz pierwszy w większości spotkały się ze scrapbookingiem






A na koniec pochwalę się co otrzymałam na konferencji od bardzo sympatycznej Pani Marleny z Malborka - zobaczcie jakie cudne szydełkowe rzeczy (ja na szydełku tylko łańcuszek potrafię zrobić)




I laleczki japoneczki od Pani Joli z Bydgoszczy:


Wielki buziak dla tych co wytrwali do końca tego postu.
Dużo ciepła i słonka życzę mimo deszczowego wieczoru:*

14 komentarzy:

  1. Cudownie spędziłaś sobotni czas,tyle twórczych godzin. Pięknych rzeczy nauczyłaś dziewczyny. Na pewno będą bardzo wdzięczne. Ale ubolewam, że mnie tam nie było.
    Dziękuję, za piękną fotorelację.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałaś super dzień. Chętnie bym wzieła udział w tak super warsztatach. Jestes prawdziwą mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze, że się mogłysmy spotkać:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne te mandale, inne rzeczy też...ale mandale w każdej postaci uwielbiam...
    Zazdroszczę takich ciekawych warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne, ale najbardziej podobają mi się mandale i sowa z modułu chińskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne rzeczy! Widze ze zabawa byla przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mandale przepiękne! A te zwierzątka z modułu chińskiego, aż mi dech zaparło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że miałaś super dzień, cieszę się. Super projekty a prezenty świetne. Ja już nawet zapomniałam jak robić łańcuszek na szydełku ;)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fotorelacja :-) Piękny dzień! :-)
    A w Polkowicach "W kręgu Cultur... z kultura japońską" text to click on
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te mandale mnie powaliły !!
    jak przyjemnie jest patrzeć na ludzi z Pasją Tworzenia w oczach !!

    Podziwiam....

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany musiało być naprawdę miło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko! Ale cuda! Te japoneczki mnie rozłożyły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!