niedziela, 4 października 2009

Wędrujący weekend

Ale się tego nazbierało z kilku edycji albumów wędrujących...
To wstawiam po kolei co zrobiłam przez ten weekend.
U mamajudo w kolorach fioletowo-zielonych (taki był wymóg)


Kwiatowe ćwieki kupione u Endiego - polecam!




U Mony_63 opisałam dlaczego warto żyć, skorzystając z cytatu Mieczysława Malińskiego




Album Krzychy "Być kobietą"




Tu też użyłam kwiatowych ćwieków od Endiego



Jeszcze Przepiśnik od gps06




Wpisy również zrobiłam w albumach u Taji85 i annqi, ale zdjęcia jakościowo mnie nie satysfakcjonują ;P

A ponieważ dwie edycje wędrasi już dobiegają końca wpisałam się w kolejną edycję - szefową tej edycji jest encza :)
Mój album "Baw się kolorem" już jest gotowy i jutro wyrusza w świat...







A ja pobawię się kolorem jak album wróci do mnie :)

Przesyłam pozdrowienia wszystkim zaglądającym tutaj, a uściski i buziaki dla pozostawiających ślad w postaci komentarza:*
Słoneczka życzę wszystkim!

10 komentarzy:

  1. ale wysyp wędrasiów :) najbardziej podoba mi się wpis u Mony :)) Twój wędraś cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał...ale wpisów...normalnie szok...śliczne..zwłaszcza ten fioletowo- zielony:):):)
    a twój edraś zapowiada sie ciekawie:)
    pozdrwiam!!:)
    rachel

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale się napracowałaś. Wszystkie wpisy są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy taki piękny i subtelny wpis, powalający jest Twój nowy album ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się napracowałaś i z jakim pięknym skutkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne te albumy!! Twoj te poraza pieknoscia, super są te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam na razie przyjemność raz się wpisać u Jagodzianki teraz czekam na wędrasia Doroty.
    Przepiśnik jest ciekawy ;)
    Miłego dnia !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacie.... Ty masz tempo:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne wpisy poczynilas, wena dopisala Ci niemozliwie. Twoj wedras tez jest cudny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!