niedziela, 25 października 2009

Po warsztatowo i weekendowo

Zawsze się zastanawiam dlaczego to co najlepsze tak szybko mija.
Również sobotnie warsztaty szybko się skończyły, w towarzystwie pięciu pań i Alinki-Inki czas minął bardzo miło i twórczo :)
Komplecik w postaci kartki składaczka i pudełka został wykonany od podstaw, najpierw odpowiednie złożenie, potem sklejanie i na końcu sama przyjemność w postaci ozdabiania, dekorowania.
Mała fotorelacja z warsztatów:





Oczywiście nie może zabraknąć gotowych prac :)



Więcej zdjęć z warsztatów można zobaczyć na blogu warsztatowym Koralium.
A ja zapraszam na kolejne warsztaty 21 listopada (też sobota) podczas, których wykonane zostaną kartki świąteczne i jeszcze coś...

Zaraz po warsztatach wybrałam się z rodziną w piękne strony Beskidu Sądeckiego. Niedzielne ranek przywitał nas wspaniałą, jesienną pogodą - żal było wracać.
W drodze powrotnej w samochodzie udało mi się zrobić kilka zdjęć - oby tegoroczna jesień była dla nas do końca tak piękna :)






Kraków powitał nas niestety zachmurzonym niebem.



Pozdrawiam ciepło zaglądające i komentujące osóbki :)
Życzę pięknej, złotej jesieni.

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję Ci za przed ostatnie zdjęcie !!!
    Te Buczyny... serce mi mocniej zabiło :)

    A Romanca i Amber w natarciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko, Beskid Sądecki, a konkretnie? jeżdżę tam do ponad 20 lat.. uwielbiam te tereny

    OdpowiedzUsuń
  3. Rosaliaa - dokładnie Łącko (te słynne ze śliwowicy) rodzinna miejscowość męża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. he he irenko żatujesz chyba? ha ha
    odezwij się na gg, nie mam listy kontaktów, to ci napiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sobotnie przedpołudnie bardzo szybko minęło -prawda -a ja miałam okazję wypróbować nowe (dla mnie...) preparaty! a prace mówią same za siebie-pod okiem Rudlis nie mogło być inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne wyszły Wam te karteczki i pudełeczka. Chętnie bym wzieła udział w twoich warsztatach gdybym tylko mieszkała w pobliżu, atmosfera musiała być cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!