czwartek, 15 października 2009

Nocne migawki

Dzień Edukacji Narodowej dla mnie minął stanowczo za szybko...
oczywiście świętowałam, ale były też i obowiązki. Są placówki pedagogiczne,
które w ten dzień normalnie pracują - tak więc odpracowałam swoje kilka
godzin w Młodzieżowym Domu Kultury, a potem zabrałam się
za dłubaninę papierkową ;)
Ponieważ skończyłam dosyć późno, nie było warunków na zrobienie dobrych zdjęć.
Pokazuję tylko dwie migawki.
Mam nadzieję, że dzisiaj uda się zrobić lepsze zdjęcia.





Dziękuję za miłe życzenia z okazji dnia nauczyciela :***
Ciepłego i spokojnego dnia życzę :)

2 komentarze:

  1. Czy to jest mosiądz ? hmm i to pismo no czekam na dalsze zajawki !!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm migawki bardzo ciekawe, czekam na dalsze zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!