wtorek, 13 października 2009

Już po wszystkim

Ten bukiecik dedykuję wszystkim kochanym dziewczynom, które mnie odwiedzają i dzięki którym mój licznik wejść ciągle rośnie:***
Miło mi, że chcecie tutaj wpadać i czasami zostawiać kilka słów :)



Wczoraj licznik szybko minął "magiczną" liczbę........................
..................................34567.......................................

.
.
.
.
.

a oto wyniki:




Tak więc proszę o adresy na emaila:

kacha95

Małgorzata Cios

oraz uhk :)

dla Was drobiazgi scrapowe, coś zrobione przeze mnie i ćwiczenia do papieroplastyki.

Na dodatek uhk wysłała mi świetny gratisik - kochana jesteś:***
Uśmiałam się jak zobaczyłam te liczby - niezły z Ciebie jest "materiał"
na myśliwego-polującego ;P

Proszę również o adres: Bogumiłę Stabik i niebiesko_oką dla Was też jakieś drobiazgi scrapowe przygotuję:)

A teraz zmykam świętować w końcu belfrem jestem ;)

7 komentarzy:

  1. ojejku, dziękuje pięknie!

    oo- widzę nawet dwa razy wysłałam, całkiem nieświadomie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do jutra to dla mnie raczej jesteś wychowawcą ;)
    Mi te cyferki gdzieś umkły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czatowałam, że wyczatowałam je jeee, chociaż ledwo ledwo zdązyłam, a wydawało mi się, że taka szybka byłam hehehe no cóż nie te lata chyba :)
    Bardzo dziękuję pani profesor!
    Na te ćwiczenia się napaliłam przyznaję :) Dostanę autograf????

    A gratisy tak się trafiły jakoś fajnie, że tez w totka mi się takie nie trafiają....

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączę się z Tobą w świętowaniu:)
    A Dziewczynom, którym sie udało upolować szczęśliwy numerek, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hurraaaaa udało się :) pierwszy raz coś wygrałam ;] oj strasznie mi zależało na tych ćwiczeniach, tym bardziej się cieszę, że udało się upolować cyferki - chociaż łatwo nie było....
    ja też poproszę autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też poproszę ćwiczenia z autografem, już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!