wtorek, 6 października 2009

Już jest

Zeszyt ćwiczeń do Papieroplastyki. Otrzymałam kilka egzemplarzy pod koniec września, ogólnie jestem zadowolona, chociaż brakuje w nim pewnych informacji w zajęciach ze scrapbookingu.



Obiecałam też ostatnio pewną zabawę z okazji 33333 wejść na mój blog, ale ilość wejść niespodziewanie przekroczyło tą magiczną liczbę postanowiłam zabawę zorganizować z okazji 34567!!! wejścia.
Tak więc pierwsze trzy osoby, które wyślą najszybciej Print Screna otrzymają kilka drobiazgów do scrapowania, coś zrobionego przeze mnie (niespodzianka) oraz jeden egzemplarz ćwiczeń :)


Print Scren robimy tak:


• Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scren (prt sc), komputer zapamięta wówczas aktualny obraz z monitora i stan licznika na blogu

• następnie, otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym

• naciskamy równocześnie CTRL+V, obraz zostanie wpisany

• zapisujemy go jako plik np: jpg

• wysyłamy jako załącznik do maila na adres: rudlis@interia.pl

A teraz zmykam szykować się do wyjazdu. W sobotę biorę udział
w XX Konferencji Origami w Terapii i Edukacji w Łodzi.
Poprowadzę tam dwa warsztaty dla pedagogów.
Więcej informacji na stronie Polskiego Centrum Origami - zapraszam.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję !!
    ależ musisz się cieszyć !!
    Toż prawie jak dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ciekawa jestem jak wygląda wnętrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szykuję się do niej :-) Jeszcze raz gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, mam nadzieję,ze znajdę ją w jakiejś księgarni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to jeszcze raz, a co... :D

    GRATULACJEEE!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety :(
    weszłam jak licznk wskazywał:
    33827 :(

    Ale... Gratuluję takiej liczby!! :D :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. annqaa czekamy na 34567 i wtedy wysyłamy print scren ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!