piątek, 30 października 2009

I kolejny

warsztat za nami. W piątkowe popołudnie po pracy spakowałam najbardziej potrzebne rzeczy i wyruszyłam w kierunku Rybnika.
Warsztat odbył się u Harmony Art, tym razem tematem były kartki okolicznościowe. Uczestniczyło w nim 7 bardzo zdolnych pań.
Oto krótka fotorelacja, więcej zdjęć już na blogu Harmony.

Taki panował porządek podczas pracy:







A takie powstały między innymi kartki:














I ciekawostka:)



Dziękuję miłym paniom za wspólne spędzone trzy godziny,Alince za odwiedziny i hospitację ;)
Wam drogie koleżanki dziękuję, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie miłe słowa, wyróżnienia :***
Spokojnej nocy i ciepłego weekendu życzę.

4 komentarze:

  1. A to te warsztaty, które ja miałam na początku prowadzić...widać wszystko się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha! kwiatek w herbacie najlepszy :)))
    fajne kartki stworzyły warsztatowiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama tam byłam i wszytko widziałam, naprawdę jestem pod wrażeniem:) Instruktorka źle napisała, nie wzięła najpotrzebniejszych przydasiów, ona wzięła ze sobą milion przydasiów, szok! Efekty pracy cudne! Zastanawiałam się ile godzin będzie trwało sprzątanie i pakowanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Widać, że bardzo udane warsztaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!