piątek, 11 września 2009

Z sercem

Naszło mnie ostatnio, aby zrobić karteczkę z sercem. Jedną do zliftowania na forum podała monikajacka. Tu jest oryginał a to mój cardlift


Potem wykorzystując kurs Mirabeel zrobiłam patchworkową kartkę (bez szycia)


A skoro serce to i miłość więc taka mi wyszła kolejna kartka


I na koniec serca dwa (a w sumie trzy jeśli licząc malutką zawieszkę)


Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia, u mnie już lepiej. Opryszczka powoli się goi. Gulka, kochana wielki buziak za przepis na tą zmorę ;)
Również dziękuję za wyróżnienie, które ostatnio otrzymałam, postaram się w najbliższym czasie uporządkować je i wysłać dalej.

Pozdrawiam:***

16 komentarzy:

  1. Śliczne kartki robisz!
    Lubię do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne serdeuszkowe karteczki:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak własnie myślałam, że to Bibi uwielbiam jej prace :))

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza i trzecie - cudniaste :) dzięki za buziaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Ostatnia bardzo mi się podoba, ale to przez moją słabość do perełek ;) różowych na dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!!! Wszystkie!
    Przepraszam, że zadam pewnie głupie pytanie, ale ja nie na bierząco ze światem scrapowym jestem) - czy te wszystkie ładne kształty wycinasz jakimś narzędziem? Bo co rusz masz coś ciekawego...:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne, teraz Ty Irenko szalejesz:) I jeszcze te kolorki...ciary mam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa:*

    Piechotko wycinam te kształty maszynką sizzix bigz.

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczne serduchowe kartki :) świetnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie świetne - nie mam faworyta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!