poniedziałek, 21 września 2009

W przyszły weekend będę

niestety nie na festiwalu. Gdy w sierpniu Alinka zadzwoniła do mnie, że odbędzie się Festiwal Scrapbookingu w Krakowie to zaraz poprosiłam aby mnie zapisała.



Jednak trochę plany się pokrzyżowały i wraz z moim gronem pedagogicznym cały trzy dni weekendowe spędzę w Karpaczu, a konkretnie tu


Będzie trochę szkolenia i duuuuuużo rekreacji typu sauna, basen, jacuzzi i SPA :D
Trochę mi żal, że nie spotkam się z zakręconymi dziewczynami - pozdrawiam wszystkich uczestników festiwalu i mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym festiwalu.

Dla lubiących ćwieki jest wspaniałe candy przygotowane na blogu inspiracje.scrap.com.pl

Już wkrótce, i u mnie będzie małe candy z okazji 33333 odwiedzin...

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:*

10 komentarzy:

  1. no to szkoda, bo liczyłam że razem pojedziemy ;-)
    ale opowiem jak było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, mnie też nie będzie na zlocie, dobrze wiedzieć, że nie tylko mnie ominą zapewne fajne atrakcje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany , plany... ja miałam nie jechać a teraz pojadę, fajnie może z bratowa uda sie spotkac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,myślałam,że Cię poznam:-)Pozdrawiam i życzę miłego wyjazdu
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. to Cie moze pociesze ja tez nie jade bo plany sie zmienily:(

    ale kochana ja tez bym chciala sauna, basen, jacuzzi, spa (no no no fiu fiu:)) - wrocisz wypoczeta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zazdroszczę, a ja robię wszystko, aby być na festiwalu, może się uda:) A Ty tam pluskaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. odpoczywaj, a jakże;) a ja byłam w tym ośrodku:)))))uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie pojechałam,ale może następnym razem uda mi się dotrzeć i w końcu Was poznam:))pozdrawiam miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!