piątek, 4 września 2009

Nie wiem od czego zacząć

bo takie mam zaległości we wszystkim. Czy Wam też czas tak szybko ucieka, czy tylko ja jestem tak źle zorganizowana?
Obiecałam tydzień temu fotorelację ze spotkania scrapowego w Heliosie.
To czynię:



Był też jeden solenizant :)


Dla którego przygotowałyśmy kilka drobnych upominków.
Moja kartka ze "specjalnymi" życzeniami wyglądała tak:



Chciałam użyć do jej zrobienia jak najwięcej materiałów zakupionych w sklepie scrap.com, myślę, że mi się udało :)
A te "specjalne" życzenia dla Endiego są związane z pewnym współczuciem (z przymrużeniem oka), iż ma do czynienia z tak zwariowaną grupą klientek, które wszystko potrzebują na wczoraj :P

I jeszcze na koniec mój wpis w wędrujący album Costy:*.
Tu również użyłam kilku rzeczy zakupionych w scrap.com :)




I szczegóły:




Na koniec takie cudne słodkości u Pablo:



Na dzisiaj tyle - pozdrawiam serdecznie tu zaglądaczy:*

7 komentarzy:

  1. Piękna kartka, piękny wpis, a córka też piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten czas to po prostu błyskawica :). Karteczka i wpis do albumu śliczne - bardzo eleganckie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :)

    A Endi musiał być nieźle zaskoczony :)

    Mnie też czas śmiga jak błyskawica, nie daję rady dnia dogonić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Endi musiał być zaskoczony !!!
    Oj zazdraszczam tych spotkań, Toruń cos osowiały....

    OdpowiedzUsuń
  5. Rudlis przyznałam Ci wyróżnienie na moim blogu. Podobnie, jak w przypadku wyróżnienia Cynki, mam świadomość, że przypomina to sytuację, jakby zajączek wyróżniał Króla Lwa, ale mimo wszystko postanowiłam w ten sposób wyrazić mój podziw dla Twoich działań twórczych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis z córką! Wasze zdjęcie jest superowe. Karteczka dla Endiego bardzo, bardzo ładna - skromna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ja Wam zazdroszczę tych spotkań {chlip chlip}

    mi też czas ucieka, nawet nie wiem kiedy


    córka śliczna, ale to nic dziwnego skoro mama też ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!