środa, 9 września 2009

Nie moja kartka

Takie podziękowanie "zmajstrowała" wczoraj moja szesnastoletnia córka.
Mama pomogła tylko poprzez podrzucenie pomysłu ;)
Karteczka wraz kilkoma fotkami poleci dla chrzestnego córki - mam nadzieję, że choć troszeczkę jest to męska kartka mimo tylko kilku kwiatów.


Dzisiaj przyniósł mi listonosz stempelki Tima Holtza - nagroda w konkursie na blogu SSC.
Dziękuję Fryne:*





Pozdrawiam tu zaglądaczy i życzę dużo zdrówka.
Ja niestety złapałam choróbsko i na dodatek przypałętała się opryszczka (kilkanaście pęcherzyków) - tak więc nie należę do szczęśliwych osóbek w takiej sytuacji.

13 komentarzy:

  1. śliczna karteczka....talent po mamie!!:)
    a stempelki ...ach....te zawijaski są słodkie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. co ja widze!!! niezwykle znajome papiery na tej pieknej karteczce! Leza u mnie na stole :)
    Z meskimi kartkami to chyba niejedna z nas ma problem...

    A pieczatki takoz fajne. Mniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolniacha córka, zdolniacha!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No karteluch stonowany :)

    a stemple mniam mniam mniam place lizać !!

    OdpowiedzUsuń
  5. córka ma talent po mamusi :) a na opryszczkę, żeby szybciej zniknęła radzę rozpuścić z pół kostki drożdży spożywczych w małej ilości wody i wypić, ewentualnie zjeść same bez wody, i tak z trzy dni pod rząd :* najlepsza dawka witamin z grupy B :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolna córka :) i nagroda piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, konkurencja do przydasiów Ci rośnie :* ...
    Stempelków to zazdroszczę oczywiście, ale i gratuluję, ty nasza candy recydywistko :))))

    No a opryszczka to świństwo, też mam tego wirusa, ale lekarstwa na niego jakiegoś super nie znam, niestety ...
    ?No i zdrówka życzę, u mnie też po kolei choróbsko wszystkich bierze ...
    Jesień ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz zdolną Córke :) Fajna kartka :)
    No i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka piękna!
    Stempelków zazdroszczę, ale tak pozytywnie:))
    Życzę zdrówka Irenko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolniacha :) A choróbska... już każdy chyba powoli zaczyna pociągać nosem... takie uroki jesieni nadchodzącej coraz większymi krokami... Ale mam nadzieję, że to tylko przelotne i życzę Ci zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczke Twoja corka zrobila swietna - chyba odziedziczyla zdolnosci po mamie. Gratuluje stempelkow!
    Zapraszam do mnie po wyroznienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedaleko pada jabłko od jabłoni :) Piękna kartka. Mam nadzieję, że wracasz już powoli do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!