sobota, 19 września 2009

Kolorowo

W takich kolorowych, soczystych barwach, ozdobiony pięknymi papierami z kolekcji My Mind's Eye powstał album dla dziewczynki.
Mało dodatków bo papier sam w sobie dekoracyjny,a album wykonany na bazie ze Skrapińca.





i tył



I na koniec zliftowana kartka, której już nie mam ;P
Oryginał pochodzi stąd





Już wkrótce będzie można nabyć cudne stempelki naszego zdolnego Pasiaczka - szczegóły na blogu :)))

Dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i życzę udanej soboty:*

14 komentarzy:

  1. Jak patrzę na moje bazy od Gizmo nie umiem ich ugryźć :D a Ty tak pięknie się z nimi obeszłaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny album i piękna kartka, też mam taką bazę i zainspirowałaś mnie właśnie do pracy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło być dla kogoś inspiracją :)
    Dziękuję dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te papiery rzeczywiscie, i piekne zastosowanie!
    A co to za klaczki na tej kartce? Takie jakby futerko na kwiatkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wygląda to jak kłaczki - koleżanka podzieliła się ze mną takimi drobinkami
    http://www.millers-art.co.uk/acatalog/Flower_Soft.html
    nie wiem jak nazwać po polsku ten miękki kwiat - moja córka powiedziała, że śmieci przyklejam na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik poczyniły Twoje zdolne rączki! A co do kartki - to obie cudne i oryginał i "duplikat":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie album z tymi papierkami wyszedł Ci cudownie piękny- ja strasznie choruję na te papierki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten album. Papiery cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te papiery, te kolory, i album piękny, już go widzę w wyobraźni po uzupełnieniu zdjęciami, super będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, jak ja dawno tu nie byłam. Zjechaliśmy wreszcie do domku, więc muszę ponadrabiać zaległości u Ciebie :)Piękny album, śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna i karteczka i album!Rzeczywiscie,wiele dodatkow nie potrzeba,papier jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, niesamowicie delikatny okwiecony album!!!
    Cudna kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. album jest prześliczny
    a liftowa kartka super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!