niedziela, 13 września 2009

Kartki dwie i trochę zimy

Sobotni wieczór obfitował u mnie scrapową twórczością.
Do pokazania mam dwie takie sobie karteczki.


Jeśli ktoś nie zauważył to informuję, że użyłam tutaj kwiatów z tego sklepu

Na blogach niektórych scraperek "czuć" zbliżające się Święta Bożego Narodzenia, więc i ja rozpoczęłam u siebie sezon taką kartką.



Nie oznacza to, że teraz same świąteczne kartki będę umieszczać, mam kilka typowo jesiennych w pięknych barwach. Pokażę 1 października z okazji rozpoczęcia pierwszego roku akademickiego mojego syna :)
Jedną z tych kartek specjalnie przygotowałam dla niego, ale to niespodzianka, więc ciiii...

Na blogu zielonookiej przeczytałam o otwarciu nowego sklepu HopMart. Znam właścicielkę i jej towar z allegro bo tam można było dokonać zakupów.
Przeglądając obecne zaopatrzenie nowego sklepu już zapisałam kilka pozycji, które mi się marzą :)

A na koniec informacja o powstającym już niedługo sklepie moligami
z pięknym japońskim papierem - po więcej informacji zapraszam na blog molli.
Zauważcie jaką piękną oprawę będzie miał ten sklep, a japońskie laleczki molli przecudne :D

Pozdrawiam w te niedzielne popołudnie i życzę wszystkim udanego tygodnia:*

9 komentarzy:

  1. these card are gorgeous!!!!
    Peet x

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne karteczki, a te dolne wykonczenia sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki( jak zwykle:-)). Zwłaszcza karteczka z motylkiem mnie urzekła:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczki są super a przez tą świąteczną juz mi się zachciało zrobić coś świątecznego ale jeszcze się powstrzymuję, myślę, że długo to nie będzie trwało - chyba pęknę szybciej:))
    super są te ażurowe doły
    Sklepik chwilowo nazywa się HopMart ale już niebawem zmieni się nazwa tzn tylko wielkość liter i będzie HopmArt - dlatego wpisałam już nową nazwę u siebie.
    Dziękuję w imieniu właścicielki za info:))
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra są wszystkie, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ach jakie urocze karteczki :) Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki, a te zakończenia,aż wzdycham do nich :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki! Ta zimowa jest bajeczna!
    Mam nadzieję, że już czujesz się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne wykończenia na dole karteczek - jak Ty to zdolniaro robisz?:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!