poniedziałek, 7 września 2009

Bankietowo

Miały być skromne i delikatne - mam nadzieję,
że takie wyszły moje zaproszenia na bankiet.
Do wykonania było kilkanaście.
Przygotowałam 3 projekty w zielonych barwach.
Na zdjęciach jakoś mało widać tej zieleni,
czyżby to znak, że trzeba kupić nowy aparat ;)







Dzięki zielonookiej:* zrobiłam fotkę w innym oświetleniu (rano) i tak mi wyszły zaproszenia:


I na koniec notes z kółkokwiatami :)



ozdobiony kropelkami


Pozdrawiam wszystkich tu zaglądaczy:*

15 komentarzy:

  1. Zaproszenia sa wspaniale, proste i eleganckie a notesik slodziaszkowy z tymi kwiatami

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenia piekne, ale notes rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zaproszenia a notesik slodki:)
    Rudlis moze nie trzeba zmieniac aparatu tylko sprobowac zrobic zdj w innym swietle
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zaproszenia są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zaproszenia i cuuudny notes!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie widać owe zieloności-prześliczności:)
    Ale kółkowy notes - jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaproszenia świetne! Zwłaszcza te 2 pierwsze projekty szalenie mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. (aj..to Pasiakowa z tej strony, niewylogowana z HoA)

    OdpowiedzUsuń
  9. z której strony i w jakim świetle by nie patrzec - naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zaproszenia!!!
    Notes z kółkowymi kwiatami- cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo eleganckie te zaproszenia, miodzio, a notes jest śliczny taki wesoły

    OdpowiedzUsuń
  12. no widzisz Kochana wyszły znacznie lepiej więc nie wyrzucaj i nie zamieniaj swojego aparatu na lepszy model:D
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!