sobota, 22 sierpnia 2009

W górach jest wszystko co kocham

Wróciłam wypoczęta, zrelaksowana, pełna nowych pomysłów.
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia miłego wypoczynku, które zostawiłyście pod ostatnim postem:*
Dziesięć dni na łonie przyrody, bez dostępu do "światowej sieci" dobrze mi zrobił.
Teraz przyjdzie czas na nadrabianie wszelkich zaległości, zaczynam od przeglądania Waszych blogów.
U Fryne:* dowiedziałam się, że "13" przyniosła mi szczęście - wylosowałam wspaniałe stemple Tima Holtza.
Paczka z Candy od Oliwiaen, którą odebrał mój syn, przyszła też 13 :)

I na koniec trochę mojego prywatnego, wakacyjnego szczęścia w krótkiej fotorelacji.









Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli.

5 komentarzy:

  1. super, że Ci się wakacje udały :) to teraz, jak masz dużo sił i pomysłów to czekamy na Twoje śliczne prace :)

    ps. też kocham góry i zazdraszczam tych 10 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w domu!!!

    I gratuluję wygranych!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super klimaty! czy na zdjęciu jesteś w PTTK w Zwardoniu pod Skalanką? Były czasy, że w Zwardoniu byłam częstym gościem. Tam każda pora roku piękna... a w parku krajobrazowym gdy kwitną owocowe drzewka zakochać sie można bez reszty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa:*
    Lili na zdjęciu to jestem na Wielkiej Raczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gartuluje wygarnych!
    jest czego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!