środa, 26 sierpnia 2009

Uwaga mogę się chwalić :)

To moje dzieło!!!



Zeszyt ćwiczeń z zajęć papieroplastycznych dla gimnazjum.
Tematyka ćwiczeń realizowana będzie na technice i zawiera zajęcia z origami, iris folding, tea bags, decoupage, quilling, bibułkarstwa oraz scrapbookingu :)
Tak więc w gimnazjum na zajęciach będą uczniowie poznawać nowe techniki.
Teraz tylko trzeba poczekać na publikację i można wdrażać projekt.

Kilka wtajemniczonych osób wiedziało o moim projekcie i bardzo im dziękuję za trzymanie kciuków i dopingowanie:***

Serdecznie pozdrawiam :)

43 komentarze:

  1. Gratuluję. Wspaniałe przedsięwzięcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Wprawdzie nie jestem nauczycielką plastyki, ale od czasu do czasu na lekcjach coś tam ogólnocraftowego (i innego niż na sztuce) robiłam ze swoimi uczniami. Szczególnie dziewczyny się wtedy znakomicie odnajdywały. Może mi się jeszcze ksiązka przyda, jak znów wyląduję w szkole? Bo, że inspirująca jest- nie mam najmniejszych wątpliwości. Już mnie korci, żeby SOBIE kupić:-) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Gratuluje ogromnie! A gdzie go można dostać?
    Ja się mogę pochwalić tylko swoim zdjęciem w książce do informatyki :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Gratuluję. Wreszcie dzieciaki będą miały ciekawe zajęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też gratuluję. Tak się interesowałam typ projektem, bo jestem pedagogiem i też wykorzystuję działania plastyczne w swojej pracy. Zaciekawiła mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. brawo!
    musisz się koniecznie jeszcze więcej pochwalić :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Ja na moich lekcjach ( nie plastyki) też czasami craftuję z moimi uczniami:) Chętnię kupię twój podręcznik, na pewno jest extra. GRATULUJĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jeee! wielka rzecz! fajne uczucie na pewno -ale i dużo pracy :) gratulacje zdolniacho!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyśmienity projekt ja już się ustawiam po 1 egzemplarz! brawo i zazdraszczam talentu, buśka Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakże się cieszę, że w końcu dzieci będą miały ciekawe zajęcia techniki. Gratuluję Irenko. Ty jesteś moim autorytetem w dziedzinie tych wszystkich technik. Od Ciebie się zaczęło moje zainteresowanie origami, scrapbookingiem, embossingiem, quillingiem i iris foldingiem. Sama chętnie nabędę Twoją książeczkę.
    I jeszcze jedno. Bardzo Ci dziękuję, że nadal odwiedzasz mój blog i zostawiasz miłe komentarze. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. super. serdecznie gratuluje tak świetnego projektu, bo nie boję się tak stwierdzić pomimo, że widziałam tylko okładkę :D
    pozdrawiam i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Uaaa! Ale fantastycznie!
    Gratulacje! :D
    Teraz zajęcia z techniki/plastyki będą super ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!!!! Już nie mogę się doczekać,kiedy zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!!!!!!!!!!!!! Koleżanko jestem pod wielkim wrażeniem!!! Zaskakujesz i zaskakujesz!!!!Gratuluję pomysłu i całego przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromnie się cieszę, wyobrażam sobie, że teraz przyszło wielkie i zasłużone odetchnięcie po ukończonym projekcie!!!!

    Matko jak ja uwielbiam patrzeć, jak komuś udaje się cudne przedsięwzięcie!!!!!!!! No i też kupuję, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie pracuję już w gimnazjum, zrobiłabym zamówienie:)
    Super, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, trzymam kciuki za szybką publikację i bardzo chętnie kupię jeden egzemplarz; mam nadzieję że trafi do księgarni w moim małym miasteczku

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę, proszę Rudlis działaj,działaj!
    by jak najszybciej dzieciaki miały więcej frajdy z chodzenia do szkoły i zajęcia się czymś kreatywnym i nowoczesnym! trzymam kciuki;)
    - stoję w kolejce - już - po dodatkowe info. by móc rozreklamować ją w swoim regionie -
    można będzie?!
    xoxo Malina

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję !!! Bardzo chętnie bym ją nabyła. Myślę że nie tylko w gimnazjum można ją wykorzystać ! Do wszelakiej pracy z dziećmi się przyda.Ale fajnie !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna rzecz nie tylko dla nauczycieli i uczniów.Gratulacje!!!
    Kupię sobie, by też się czegoś nauczyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Kobito! zaskakujesz mnie!!!!
    moje gratulacje i najlepszości:)
    pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, świetny pomysł. I podziwiam za wytrwałość i chęć robienia czegoś wiecej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Irenko, cieszę się, że możesz już oglądać efekty swojej ciężkiej pracy! Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. o jaaa.. ale czad :) gratuluję, ciekawa jestem co tam w środku :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez bym s o b i e chętnie zakupiła!!! :D. Mam nadzieję, że szybko się upubliczni i może moje dzieci będą z niej korzystać :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny pomysł!!!Na pewno nabędę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo, bardzo serdecznie gratuluję, no i oczywiście cieszę się mocno razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW!!! Książka jak najbardziej potrzebna - szczególnie dla dzieciaczków co by rozwijać ich talenty a Ty napewno je zainspirujesz!!! Respect :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję!!!! Kobieto jesteś wielka! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję :) :) Jak fajnie, że dzieci już w gimnazjum zapoznają się z takimi ciekawymi technikami :) I pojęciami... zazdroszczę, bo moich lekcji plastyki nie wspominam zbyt miło...

    OdpowiedzUsuń
  32. Suuper robota :-) Bardzo gratuluje pomysłu i wdrożenia go w życie.. na tym polega spełnianie marzeń-zazdroszczę :-) Spełniaj je dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratujuję ;) Szkoda że ja nie miałam w gimnazjum takich ciekawych zajęć na plastyce

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. GRATULUJĘ!!!
    Sama chętnie bym ją pomacała... Mam nadzieję, że będzie mi to dane.
    POzdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. No, no, idziesz do przodu jak burza, blog, czasopisma, a teraz edukacja:)))Jesteś niesamowita!!!!!GRATULACJE WIELKIE Irenko!!!!!!!! Tak trzymaj:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję z całego serca!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje!!! Trzymam kciuki za szybkie wdrożenie do szkół :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Irenko - fantastyczna wiadomość, z opóźnieniem do niej dotarłam, ale gratuluję serdecznie! To wspaniałe, że dzieciaki będą mogły poznać te wszystkie papierowe techniki - szczególnie z podręcznika fachowca :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!