niedziela, 9 sierpnia 2009

Szczęściara ze mnie :)

A co!!!
Po raz pierwszy wygrałam w Candy i to u Oliwiaen:*
Takie cukierasy będę miała, aż się buzia śmieje.
Skoro moja passa trochę się odmieniła na plus
to może wypadałoby puścić jakiś zakład w Dużym Lotku? hahaha

Scrapowo i craftowo u mnie dosyć pracowicie, wkrótce pokażę wpisy
w albumy wędrujące, bo trochę ich się nazbierało.
A sobotę i niedzielę spędziłam na łonie natury z rodzinką.
Jedna fotka tylko, ale jaka...widzicie może tam motyla?
Ciężko zrobić dobrą fotkę z daleka moim aparatem, ale się uczę ;P



Pozdrawia Was szczęściara i życzy miłej nocy oraz wspaniałego tygodnia:*

4 komentarze:

  1. To ja po raz kolejny pogratuluję i wyrażę wielkie zadowolenie, że to Ty :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje!!!
    wiem jakie to uczucie bo wygralam calkiem niespodziewanie candy u oli smith.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaa ale się masz dobrze. Gratulacja ogromne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!