poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Spełnienia marzeń/ Guziki i wstążki!

Bo każda(y) z nas marzy...
Z taką dedykacją zrobiłam ostatnio karteczkę. Format 13x13cm, ale trochę inny układ jak same zauważycie.
Papiery K & Company zakupione ostatnio w craft4you, stempelek od Beaty Ewy:* oraz kilka bradsów.







Przygotowałam również karteczkę na wyzwanie Simon Says Challenge z guzikami i wstążeczkami. Lecę jeszcze na blog Fryne gdzie można wygrać najnowszy zestaw stempli Tima Holtza.
Przy okazji jest to również cardlift na forumowe wyzwanie (za zgodą Agnieszki liftujemy jedną z jej pięknych kartek).






I NAJWAŻNIEJSZE DZISIEJSZE WPISY W POŚCIE!!!

Na blogu z inspiracjami scrap.com.pl są kolejne cukierasy do wygrania:)
Rewelacyjne tusze...ten biały to moje marzenie.


Nareszcie stemple z polskimi napisami, cytatami, życzeniami.
Z tej okazji na blogu Polpomp ogłoszono Candy:)
Informacje dotyczące asortymentu sklepu, wszelkich konkursów, atrakcji oraz inspiracji związanych z zastosowaniem stempli znajdziecie na sklepowym blogu.



I jeszcze u Brises można wygrać własnoręcznie wykonaną przez nią cudną torbę wraz z innymi skarbami. Oczywiście stoję w kolejce ;P

Pozdrawiam Was i dziękuję za miłe słowa:***

10 komentarzy:

  1. Kartka jest piękna, chciałabym mieć głowę pełną takich fantastycznych pomysłów jak Ty masz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka na simonowe wyzwanie przecudna!!!!! naprawdę rewelacja :)
    dzięki za odwiedziny u mnie przy okazji :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so very very pretty!! I love the buttons and flowers!!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!

    <3,
    Steph

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka na wyzwanie Simona - boska!!! Te kolorki, te kropelki, guziki, a wszystko delikatne, nie przeładowane...
    Ja się chyba zapiszę do koleżanki na jakiś prywatny kursik :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki śliczne, również zakupiłam ostatnio ten zestaw papierów i jestem nimi zauroczona...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki !! Ta z guziczkami jest cudnaaaa !!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna karteczka na Simonowe wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta kartka z guzikami! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. GE-NIAL-NA karteczka na wyzwanie sss!
    ale mam ochote taka zmajstrowac!
    pozdr i milego urlopu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!