środa, 12 sierpnia 2009

Się żegnam/ candy, candy

na jakiś czas.
Zamówione rzeczy wysłane, projekt w całkowitej fazie końcowej. Mam nadzieję, że po powrocie będę mogła już ujawnić co to za projekt. Nie unijny jak pisała Trusiaj tylko edukacyjny, ale związany trochę ze scrapbookingiem ;)

Teraz nadszedł czas na upragniony wypoczynek, z daleka od internetu, tego będzie mi najbardziej brakować - nałogowiec ze mnie ;P

A na koniec kilka kartek - ślubna jako eksperyment:








oraz dwie z życzeniami w j. włoskim (będzie ich więcej po powrocie)




Jeszcze CANDY CANDY


Na blogu Bev


U Ingvild :)



U Jacqui


U Michelle


U Sarity


U Carole


U Claire


No i na koniec nasze polskie cukierasy!!!

U NULKI:*


U Kobens


ŻYCZĘ WAM I SOBIE SZCZĘŚCIA W LOSOWANIU!

A teraz zmykam do pakowania, jutro z samego rana wyjazd.
Wam też życzę wypoczynku i przesyłam buziaki:*

26 komentarzy:

  1. Same fajności:) Marzę, aby mieć taki warsztat jak Ty! Same cuda:)
    Ja wróciłam, Ty wybywasz:)
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonałości. Trudno mi wybrać najpiękniejszą. Wszystkie są wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kartki wszystkie a ta "italiańska" pierwsz oj oj boska moje kolorki i taka delikatniusia nie wiem którą miałabym wybrać... miłego leniuchowania Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, wszystkie bez wyjątku, widzę, że przed wyjazdem wena Cie nawiedziła :)
    Miłego i efektywnego wypoczynku życzę Ci Irenko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To miłego wypoczynku życzę .Ja już nie stety po ,oby pogoda dopisała

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kartki :)
    miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczki miodzio:)
    miłego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff.. odetchnęłam z ulgą, bo już myślałam, że się kompletnie ulatniasz ;)

    Kartki świetne, a ta z serduszkiem to moja faworytka :)

    Tymczasem życzę Ci udanego wypoczynku i pięknej pogody! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki :) Udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne karteczki :) Delikatne ... :)

    Czyli któryś flesh z blokow w koło stadionu to zapewne był Twoj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odpoczywaj odpoczywaj i wracaj z głowa pełna nowych pomysłow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. matko ale się przestraszyłam, "żegnam" jest takie ostateczne... a tu tyle pięknych rzeczy można zawsze podejrzeć :)
    ta pierwsza ślubna jest prześliczna :)

    miłych wakacji i dobrego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki:)
    Udanego wypoczynku życzę i wracaj do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki rewelacyjnie się prezentują, sa cudnie skomponowane i pięknie wykonane. Szczególnie pierwsza ślubna zrobiła na mnie szokujące wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknieeeee - jak zwykle u Ciebie. Napatrzeć się nei mogę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite karteczki!!! Cud, miód i orzeszki!!! Rozpływam się w zachwycie! Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  17. ślubne niezwykle eleganckie :)super. Udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki.
    Życzę wspaniałego wypoczynku ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Detektyw Trusiaj z radością oczekuje na te szczegóły projektu ;) (nie z powodu wścibstwa - o nie, lecz edukacyjnych zainteresowań. Obstawiałam, że "unijny", bo wokół wciąż o takich słyszę.
    Miłego wypoczynku i powodzenia w tych "candy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wczoraj życzyłam Ci powodzenia w Candy i już dziś się spełniło! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki są piękne!
    Widać rękę mistrza!
    Udanego wypoczynku!
    xoxo Malina

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki, bardzo eleganckie.
    Miłych wakacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. So glad to have found your blog-your work is just stunning.
    I am now a follower so I that Ican keep up to date with your gorgeous creations,
    Love Sarita xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne prace!!!!

    Powodzenia w Candy i milych wakacji!!!

    Hugs, Beata

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kartki!!

    Odpoczywaj i wracaj szybko :)Udanego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!