wtorek, 4 sierpnia 2009

Kuszenie :)

Zacznę od słodyczy, bo jak wiadomo każda blogerka (no prawie każda) chętna jest na takie cudne "przydasie".
A więc zapraszam na blogi Barbarelli, mamuty i Oliwiaen - każda przygotowała wspaniałości.

Ostatnio trochę brakuje mi czasu na pisanie systematycznie, lenistwo wakacyjne chyba mnie opętało ;)
Robią się zaproszenia,kartki, albumy, które pokażę w najbliższym czasie.
Dzisiaj pokazuję tylko jedną kartkę jest już u wyjątkowej osoby:*




UWAGA! Chwalę się!!!
Takie cudo dzisiaj do mnie dotarło:)))



SentiMenti jesteś wielka:* Sprawiłaś mi prawdziwą niespodziankę :)
Jutro będzie więcej fotek - zapraszam.

Miłego wieczoru życzę.

10 komentarzy:

  1. te rameczki to półfabrykaty czy wycinane każda osobno?

    pozdrawiam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i prezencik - widziałam na blogu SentiMenti środek albumiku - cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ana Rameczki są wycinane z wykrojników (takich szablonów).

    Luna dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna, taka wysmakowana! Czekam na więcej fotek albumu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka :) a albumu zazdroszczę oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa:D widziałam u Senti zajawkę tego albumu:D a on dla Ciebie:) albumu zazdroszczę bo ja tez jestem uzależniona od CSI :)))
    a kartka- jako, że w kolorze blue- zawsze od razu myślę o mojej netowej przyjaciółce- Beatce z Kreatywnego Kącika:) ona uwielbia niebieski:))
    Podobają mi się ramki:) Fajny pomysł:)
    ściskam cię serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna karteczka:)
    a prezencik od Sentimnti..zapowiada sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odpowiedź:) teraz będę miała smaka na wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!