sobota, 29 sierpnia 2009

Czas wędrowania

Drogie koleżanki.
Bardzo dziękuję za tak liczne, miłe komentarze pod ostatnim postem :*
Miło mi, że jesteście zainteresowane ich kupnem, ale wydaje mi się, że te ćwiczenia są dla Was za proste :)
Przecież każda z Was w większym lub mniejszym stopniu
spotkała się z tymi technikami i nie są tajemnicą.
Same wykonujecie wspaniałe prace, czy to w technice scrapbooking, decoupage czy origami.
Wszystkie zawarte w książce informacje są przeznaczone dla zupełnych nowicjuszy z gimnazjum, którzy nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z tymi technikami.
Najwięcej zajęć poświęciłam origami bo taki był pierwotny zamysł wydawnictwa, dodatkowo wzbogaciłam o kilka zajęć z quillingu, tea bags, iris foldingu, scrapbookingu oraz decoupage.
Ćwiczenia prawdopodobnie ukażą się na początku października w księgarniach.

U mnie teraz rozpoczął się prawdziwy czas wędrowania - wpis w albumie Monikajacka "Kocham jutro". Właścicielka zażyczyła sobie, aby każda wstawiła swoją fotkę - ponieważ mam niewiele takich, na których przyzwoicie wyszłam to taką dołączyłam ;)
Oto moja interpretacja.






Kilka zbliżeń:





Papiery, ćwieki, kwiatki i kropelki można kupić u Endiego czyli tu

Na koniec ważna informacja Eight otwiera sklep z pięknymi przydasiami własnego projektu. Można również ustawić się w kolejce po piękne cukierasy.
I jeszcze piękności u Enczy:)

A jutro zapraszam na krótką relację ze scrapowego spotkania.

13 komentarzy:

  1. Śliczny wpis! Bardzo ładne kolory, a fotka jest świetna, więc wcale się nie dziwię, że taka właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!! super wpis, świetne kolorki, bardzo fajna kompozycji foto-kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudlis
    Bardzo delikatne i nastrojowe te Twoje prace!
    Mam nadzieję,że się uśmiechniesz równie przyjemnie, jak na wpisowym zdjęciu, bo mam dla Ciebie mały podarunek- wyróżnienie stworzone przez PATRYSHę, które sprawiło mi wiele radości {może dlatego, że po raz pierwszy ktoś w ten sposób mnie obdarował }
    - myślę, że jest tak pozytywnie naładowane, że Cię także ucieszy
    - ot, takie blogowe zabawy
    - doznałam olśnienia---chyba cała radość jest w obdarowywaniu!
    obrazek z wyróżnieniem znajdziesz na moim blogu:
    http://handmadebyjustine.blogspot.com/2009/08/ale-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, retro-sentymentaly wpis, aż mi szkoda, że w tej edycji nie znalazł się mój wędraś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze:***
    Malina - bardzo dziękuję za wyróżnienie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna oprawa zdjęcia tymi kwiatkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. a kiedy będzie można zakupić tę książkę? jako początkująca scraperka chętnie stałabym się jej posiadaczką :))))
    a może małe candy dla początkujących scraperek???? książka byłaby fantastycznym cukierasem ;) pozdrawiam
    kasiula http://kasiulkowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiula
    pomyślę, pomyślę ;)
    Tez nie mam jeszcze całej pozycji, ale jak już dostanę jakiś egzemplarz to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. wpis piękny,te kwiaty tworzą niesamowity klimat, a książki gratuluję całym serduchem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!