piątek, 31 lipca 2009

Zaległości i jedno słodkie Candy...

Trochę się nazbierało, ale u mnie tak zawsze hurtem:)

A więc od początku - najpierw wpis w Kaylowym wędrowniku "Przedziwne czasem sny się ma" - moja interpretacja tego tematu poniżej w kolorach zielonych ze skrzydłami motyli. A wróżka wykonana w technice 3D.
Bo przynajmniej w snach mogę latać i przebywać wśród wróżek.
Użyłam w końcu pięknych papierów i kalek z kolekcji Webster’s Pages ze sklepu Edniego.
Dzisiaj Endi otwiera internetowy sklep z przydasiami scrapowymi-warto tam wstąpić!







Kolejna praca to album wykonany jako prezent z okazji 30 rocznicy ślubu.
Na bazie z tektury modelarskiej,miał 9 kart między którymi były przekładki w postaci kalki technicznej z kwiatowym motywem, wymiary albumu 20x25 cm,
jak dla mnie to był gigant :)
Praca ze zdjęciami to dopiero wyzwanie - zamawiającej album się spodobał, jestem ciekawa czy spodobał się również "młodej parze", która będzie obchodzić swoje 30 lecie.
Całość w tonacji biało-beżowo-brązowej, z cudnymi papierami Chocomint
z I lowe Scrap oraz papierem wizytówkowym od mamajudo:*
Środka nie mogę pokazać, więc tylko wstawię jedną kartę albumu przygotowaną na życzenia od zamawiającej.
Po spięciu miał około 5 cm grubości.










I na deser cudne Candy u MIRABEEL :)
Ja się grzecznie ustawiam w kolejce i Wam radzę to samo zrobić:)



Kocham słodkości - nie mogłam się oprzeć - candy u Bony:


Dziękuję za odwiedziny, życzę wspaniałego weekendu i nie wykupcie wszystkiego w sklepie Endiego ;P

10 komentarzy:

  1. bardzo elegancki album i papiery rzeczywiscie przepiekne.
    I widze, ze eksperymantujesz ze skrzydlami na wszelkie mozliwe sposoby :) Az sie musze rozejrzec chyba za jakas podobna wycinarka motyli, bo tyle w nich mozliwosci :)
    [gdybym miala sie wpisac na taki senny temat, to chyba by byly schody oraz ewentualnie gleboka woda...bo to najdziwniejsze i najbardziej stresujace sny.]

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piękne!!! szkoda, że nie można obejrzeć całego albumu, to co widać jest cuuuudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki delikatny, zwiewny niczym sen i wręcz baśniowy wpis. :)
    A album bardzo wysmakowany, wyważony, wspaniale dopasowany do okazji. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Senno-marzycielski album przepiękny ! A Ty na ze skrzydełkami na zdjęciu w trawie jak prawdziwa wróżka :) Jeżeli spełniasz marzenia - mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaale Ci pięknie z tym skrzydełkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten wpis! Taki delikatny, zwiewny, ech... cudo! Album śliczny. Powodzenia w candy :) Też się zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis uroczy :)
    ale album... Francja-elegancja!
    Miodzio! Elegancki na całego, papiery świetnie tu pasują :)
    hehe, papier wizytówkowy to ja tylko kupiłam i przekazałam dalej :) ale jakby co: polecam się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wpis powala na kolana!!!
    trzymam kciuki za candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!