czwartek, 23 lipca 2009

Według mapki z SSC

Upały dają się we znaki - kocham ciepło i lato, ale czasami marzę o porządnym deszczu i przyjemnym chłodzie. Od rana mam w pokoju słońce więc nie sposób coś robić, nawet rolety nie pomagają, najlepiej pracuje się od 13-14 gdy słońce świeci z innej strony.
Na ukończeniu mam 2 albumy, ale w ramach przerw scrapnę sobie jakąś kartkę ;P
Tym razem według mapki ze strony Simon Says Challenge zrobiłam motylkową:



Jaka mapka każdy widzi:



mam nadzieję, że jakieś podobieństwo do mapki jest, chociaż literka 's' w cytacie oddaliła się ;P







Śliczny duży brads oczywiście ze sklepu Scrap :)

Pięknego dnia Wam życzę i dziękuję za miłe komentarze :***

20 komentarzy:

  1. Piękna kartka, taka elegancka. Świetne detale.
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka jest cudowna, taka elegancka, nie wiem czy to przez ćwieka czy papier ale strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieustannie mnie zaskakujesz - oczywiście pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś też będę robić takie piękne kartki;-)ale do tego czasu będę podziwiać Twoje i się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Cudnie wyszedł ten motylkowy szlak. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Absolutely gorgeous!! The turquoise gems on the gold paper really pops, and the placement is perfect!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely stunning card ! I love the butterfly and the gems look just perfect ! I love the ribbon with the gorgeous jewel too ! :-)

    Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)

    Lorraine and the DT x x

    OdpowiedzUsuń
  8. gorgeous!!!!!
    jak mawiają za wiellką wodą.
    Naprawdę wspaniała robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty masz zatrzęsienie pomysłów, przepiękna karteczka, super kolorki i detale:) Naj, naj, naj, do tej mapki:)))I pogratulować wcześniej wykonanych śliczności. Normalnie ekstra klasa:)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ciepła ta kartka
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Również bardzo podoba mi się ta karteczka :) "Klejnocik" nadaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful card so elegant and classy, love that wonderful butterfly and all the bling
    Hugs Jacqui x

    OdpowiedzUsuń
  13. To jeszcze raz ja ;)
    Proszę zajrzyj na mój blog...mam dla Ciebie niespodziankę :)
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. What a stunning card. I love the image you have used, it is beautiful.

    Thank you for joining us at Simon Says Challenge this week.

    Jo and the DT

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie bomba:) Bardzo elegancka karteczka, a ten Scrap-brads jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za miłe komentarze:***

    Lorraine,Jacqui and Jo thanks:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, what a stunning card! So so beautiful, i adore this sentiment!
    Erin x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!