sobota, 11 lipca 2009

Scrap spotkanko :)

Kolejne za nami!
Tym razem tematem przewodnim do zrobienia był folderek na CD (z muzyką bądź fotkami z wakacji).
Muszę przyznać, że po raz pierwszy robiłam folder (jak większość dziewczyn),
a wylosowała go Ania :)




Ja przywiozłam do domu piękny folder zrobiony przez Anitę:*
Pokażę go w następnym poście.

A jak wyglądało spotkanie?
Gościem była Jowita. Myślę, że czuła się dobrze w naszym zwariowanym towarzystwie.
Jak zwykle było bardzo twórczo: oglądanie, macanie, chwalenie, stempelkowanie, dziurkowanie, kupowanie, sprzedawanie.
To moja bardzo krótka fotorelacja.

Wzorowy porządek na stolikach:



Z braku miejsca na stolikach przeniosłyśmy się na podłogę:



tyle bradsów w jednym miejscu ;P i to dzięki Endiemu :)


Po takim twórczym, kreatywnym spotkaniu wracając do domu pełna nowych pomysłów, inspiracji otrzymałam taki papierek
(NIESTETY NIE DO OSCRAPOWANIA)



Trudno trzeba zapłacić... ale gdy sobie pomyślę ile przydasi można za to kupić..ehhh

Życzę miłej niedzieli:*

1 komentarz:

  1. Och biedaku. Przykro mi :( Dziękuję jeszcze raz za ten cudowny folderek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!