wtorek, 21 lipca 2009

Prawie jak kopertówka?

Każda scraperka zna kopertówkę - ostatnio stała się bardzo popularna na naszych polskich blogach, przyznam szczerze, że również kilka takich zrobiłam.
Ale zawsze chciałam zrobić coś zainspirowane wspaniałymi pracami Bibbi :)
Po prostu uwielbiam jej prace, potrafię godzinami przyglądać się jej kartkom...
Wczoraj wieczorem w ramach relaksu zrobiłam dwie trochę zliftowane karteczki.
Użyłam papieru Romanca z ILS - jest cudny!, bradsów, kwiatów od Endiego, wstążki i motylka z allegro.







Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, które zawsze motywują do pracy :)
Wspaniałego dnia życzę!

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje prace, a TE kopertówki tez mi się podobają oj bardzo bardzo, zamierzam się juz od dłuższego czasu, ale na razie na zamierzaniu koniec. A u Ciebie proszę - zamierzone i zrobione :)
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kopertówka, a jak zrobić takiego motylka ażurowego???

    OdpowiedzUsuń
  3. u kogo na allegro takie piekne motyle mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze:*
    Na allegro kupowałam motylki u EL-ART (Kreatywny zakątek)

    OdpowiedzUsuń
  5. kopertówka śliczna i widzę, że podziwiamy tę samą blogowiczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, so beutiful!! :-)

    hug
    Kicki
    http://scrapkia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny:*

    Kicki - thanks :*

    OdpowiedzUsuń
  8. :) tylko tyle, bo co tu można powiedzieć?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!