poniedziałek, 6 lipca 2009

Do trzech razy sztuka :)

Kochane!
Bardzo dziękuję za gratulacje, miłe komentarze, odwiedziny :***
Nie spodziewałam się takiej frekwencji pod moim postem,
dlatego też postanowiłam nagrodzić trzy osoby.
Do losowania wykorzystałam Random.org
najpierw wpisałam wszystkie uczestniczki



A potem trzykrotne losowanie:







.
.
.
.
.
.
.
.
poproszę o adresy aulik i mikołajową mamę na emaila :)))
Adres Fioletowego poddasza jest mi znany ;P
MOJE GRATULACJE!!!

Jeszcze raz ślicznie dziękuję za udział w moim candy i życzę wszystkim udanego tygodnia:*

11 komentarzy:

  1. Ojejku!!!! Naprawdę? Ale jestem szczęśliwa! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwa Trójco, olbrzymie gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ech szkoda :) ale wielkie gratulacje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super!!!!!szczesciary z was;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo... alez jestem zaskoczona :D i dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się cieszę!!! i dziękuję !
    Bardzo, bardzo się cieszę :D

    pozdrawiam i zaraz piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!