czwartek, 9 lipca 2009

Ale niespodzianka :)

dotarła do mnie niedawno od Beaty Ewy (Amber) :*


Piękna torba z przydasiami :))) Same cudności, zamiast je użyć tylko je macam i ogladam ;P

Oraz wspaniała kartka wykonana przez Amber :)



Bardzo dziękuję:*

A ja coś tam dłubię: kilkanaście kartek, trzy albumy (wkrótce pokaże),a projekt zakończony, czeka na zatwierdzenie :)
Teraz zabieram się za folderek na płytę CD
na sobotnie spotkanie scrapowe w Heliosie.

Słonecznego dnia bez burz i deszczu życzę:*

7 komentarzy:

  1. Fantastyczny prezent!
    Czytam i czytam i nie doczytałam się o co chodzi z tym projektem, ale domyślam się, że jakiś unijny pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, dobrze, że mi przypomniałąś o folderku!

    OdpowiedzUsuń
  3. padłam...... z zazdrości ....
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny prezent! Gratuluję! I mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne prezenty. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!