wtorek, 9 czerwca 2009

Już niedługo ...

mam nadzieję odgrzebać się z zaległości.
Póki co wklejam otrzymane skarby:
Cudne calineczki od Latarnii Morskiej na wymianę HoA wraz z piękną karteczką



Chusteczniki wraz z przydasiami od Inki:


Piękna karteczka od Jowity, mam nadzieję, że w lipcu się spotkamy:


Śliczne papiery projektu Latarnii Morskiej, które Nulka miała na ostatnim spotkaniu scrapowym



I na koniec zdradzę tylko, że pracuję nad projektem ogólnopolskim, który ma w pewnym stopniu coś wspólnego ze scrapbookingiem :)
Więcej szczegółów podam po zatwierdzeniu tegoż projektu.
Pozdrawiam i czekam na upragnione wakacje!!!

11 komentarzy:

  1. ooo, jak interesująco brzmi informacja o nowym projekcie, jestem bardzo ciekawa co to???

    OdpowiedzUsuń
  2. och zazdroszczę tych cudów...

    ps. rozbudziłaś naszą ciekawość

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no czekam na więcej info o projekcie ;) powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ogromnie jestem ciekawa tegoż projektu.
    No to czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! Ciekawa jestem co tam dłubiesz w tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale z ciebie szczęściara!!!
    a co za projekt, uchyl rąbka tajemnicy...

    OdpowiedzUsuń
  7. ufff-już myślałam,że paczkę gdzieś poniosło !
    ale ale -co ty tam kombinujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez mam nadzieje, ze w lipcu sie poznamy i jak poprzedniczki jestem ogromnie ciekawa nad jakim projektem pracujesz

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle ciekawostek...no no...pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne prezenciki, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierliwoscia na podniesienie kurtyny ! Prace masz cudowne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!