poniedziałek, 15 czerwca 2009

Czasami...

coś tworzę. Końcówka roku szkolnego jest bardzo pracowita:
dla uczniów i dla nauczycieli.
Coś o tym wiem ;P
W tym roku oddaję moją trzecią klasę gimnazjum, dlatego też więcej papierkowej pisaniny, na dodatek mamy e-dziennik, e-rekrutację (niektóre rzeczy piszemy podwójnie).
Ale już koniec narzekania ;P


Chciałam pokazać coś nad czym miałam przyjemność pracować. Poproszono mnie o wykonanie podziękowań i albumu komunijnego dla ślicznej Julii.
Praca bardzo wdzięczna tym bardziej, że mama Julii podała mi kilka wytycznych.
Całość w kolorach białym, beżowym z dodatkami niebieskimi, użyłam również trochę brązów.









Cały album wykonany był z tektury modelarskiej, brzegi pociągnięte białą farbą akrylową, pomiędzy kartkami są przekładki z kalki technicznej z białym embossingowym elementem komunijnym.
Na końcu albumu jest kieszonka, do której można włożyć kilka luźnych zdjęć bądź płytę CD ze zdjęciami.






Na koniec chciałam bardzo podziękować za wszystkie wyróżnienia blogowe:*** ostatnio nic nie pokazuję, praktycznie mało tworzę, a Wy o mnie pamiętacie i mnie nagradzacie - jest mi bardzo miło :)))
Wkrótce uzupełnię zaległości - obiecuję!

16 komentarzy:

  1. Jeju! Śliczny, delikatny album i kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba cały zestawik!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. alez oczywiscie, ze pamietamy i czekamy na dalsze prace, bo lubimy ogladac :)
    A zestaw rzeczywiscie super, taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie tu u Ciebie!!! A album - marzenie!!! Zachwycil mnie ogromnie!!!

    Mam nadzieje, ze bedziesz miala wkrotce wiecej czasu i dla siebie, i dla hobby :-).

    Pozdrawiam, Amber

    OdpowiedzUsuń
  5. Album przepiękny, kartki cudne, bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko piękne i takie delikatne! super! a ja we wrześniu też klasę dostaję i już widzę brak czasu na hobby:(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest piekny,taki delikatny...mmmm...bedzie mile wspomnienie :-)
    Podziekowania rowniez!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko - album jest prześliczny! Jest delikatny i dopracowany w każdym szczególe. Julia na pewno bedzie zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak pare chwil mnie nie było a TU takie śliczności
    kiedy Ty na to znajdujesz czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wykonałaś ten album, taki delikatny:)To miłych wakacji nam życzę i odpoczynku pełną parą i czasu na niejedno hobby:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny i delikatny!:) uroczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. podziękowania są przepiękne :) i album niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tym albumem- jest taki subtelny i jednocześnie podkreśla wagę wydarzenia, jakiego dotyczy.
    Po prostu CUDO- jak wszystkie prace, które tu oglądałam..
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!