niedziela, 24 maja 2009

Ślubne według kursu Mamuty :)

Kto jeszcze nie zna kursu to zapraszam na blog Mamuty gdzie wszystko jest opisane i pokazane.
Ja skorzystałam i udało mi się zrobić takie oto karteczki:



Tutaj zmieniłam pień drzewka na biały sznurek i wyszło mi tak:



Przy okazji powstała taka serduchowa karteczka:



Już w następnym poście pokażę jakie cudne Calineczki dotarły do mnie od Latarni Morskiej z wymiany na HoA, świetne chusteczniki od Inki oraz piękną karteczkę od Jowity :)

A teraz zmykam szykować rzeczy na festyn, który będzie u nas w piątek. Buziaki:*

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły!!!
    Serduszkowa wariacja jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne karteczki Ci wyszly, co jedna to sliczniejsza.
    Ciesze sie, ze karteczka dotarla, troszke trwalo zanim ja wyslalam, az mi wstyd, ale czasami natrafiamy na drodze same przeciwnosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki!
    Świetny pomysł z tymi serduszkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. alez delikatne, jak snieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia najbardziej podbiła moje serce - za nowatorskie podejście do tematu

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sa wszystkie, ale faktycznie te serduszkowe oryginalne i najbardziej w oko wpadają!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Irenko, cudowności:)
    Szkoda, że ja nie mam takiego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszły! Piękne! Chyba też skorzystam z kursu, jak się odkopię spod tego albumu :) Co prawda nie wiem czy mi wyjdą takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Irenko - wyszły wspaniale !! JA chyba skorzystam z tego kursiku.. ślub już w tą sobote !
    p.s. Dokonałam wpisu do Twojego wędrasia... ciekawa jestem Twojej opinii ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne. Podziwiam Twój kunszt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Ta z sercami mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki a serduszkowe mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, szczególnie trzecia od góry. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I love it! Very creative!That's actually really cool.
    謝謝你的文章分享,請你有空到我

    參觀,Thanks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!