piątek, 1 maja 2009

Kopertowa kartka według kursu Amber :)

Przegladając blogi zagranicznych scraperek taką kartkę widziałam wielokrotnie, bardzo mi się spodobał pomysł. Niedawno swoją kartkę wystawiła Amber (Beata Ewa) na forum.
Dziewczyny poprosiły, aby zrobiła kurs jak ją wykonać.
Kurs tutaj i na blogu autorki kartki .
A to moja kopertowa kartka wykonana według kursu:


Miejsce na wpisanie życzeń:



Trochę wymaga pracy, ale z pewnością nie bedzie to moja ostatnia kartka.


Kochane dziewczyny - Katrina, Rybiooka, Ania z Fioletowego Poddasza, Bewix dziękuję za Wasze wyróżnienia:***
Teraz myślę nad osobami, które mam wyróżnić ;)

13 komentarzy:

  1. świetne są te kopertowe kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana - to jest cudo!!!!
    Piekny zestaw kolorow i super ozdoby!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Nie dość, że pomysł oryginalny, to samo ozdobienie tej "koperty" jest cudne!
    Kartka jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ci wyszło, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj piękna karteczka
    niezły pomysł z taką kopertką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że kursik już jest bo od dłuższego czasu tez za mną chodzi ta karteczka:) Twoja śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są Twoje prace. Podglądam Cię ;) już od dość dawna. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest idealna!!!!piękna!!!! ściskam w szaleństwie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna !!:)aż dech zapiera!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!