sobota, 30 maja 2009

Ciągle w biegu...

Ten rok jest dla mojej rodziny wyjątkowy,dużo się dzieje: egzaminy gimnazjalne, maturalne, zmiana szkół, no i bierzmowanie córki.
Uroczystość właśnie dzisiaj się odbyła.
Wklejam tylko dwie fotki z tego dnia:
Marlena, Mateusz i Martyna




Taką karteczkę zrobiłam dla Marleny świadka bierzmowania, a tekst podziękowania ułożyła i wpisała córka.


I na koniec cudne candy na blogu MonaLizy:)

Dziękuję, że wpadacie tutaj mimo tego, iż tak mało ostatnio piszę:*
Już niedługo to nadrobię ...wakacje tuż tuż :)))

5 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdecznie - pozbierałam się i mam pytanie co przygotować na następne spotkanie w Katowicach?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję doniosłych wydarzeń! u nas w tym roku również ważna chwila - początek przedszkola:)
    a kartka bardzo gustowna i romantyczna...
    właśnie, co na 6 czerwca?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny:*
    Na 6 czerwca wyjątkowo nic nie przygotowujemy - ostatnio nie mam głowy do "organizacyjnych" spraw ;P
    Na forum już wszystko napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatna i wspaniała właśnie na taką okazję kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka....baardzo mi sie podoba!!:):):) zwłaszcza ten tekst!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!