niedziela, 3 maja 2009

Cegiełka dla INQI i ślubna kartka

O tym, że INQA organizuje zbiórkę przedmiotów na rzecz Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową chyba wszystkie wiedzą.
Postanowiłam wziąć udział, oto moja skromna cegiełka.
W grupie:


oraz indywidualnie:



Dwie ostatnie karteczki już znacie.

Na koniec kartka ślubna przygotowana wczoraj podczas Międzynarodowego Dnia Scrapbookingu na specjalną okazję, jak widać stempelek sukienka znowu w akcji ;P




Od jutra nic nie robię - ręce będę miała zajęte trzymaniem kciuków za maturzystów - jednego mam w domu ;)

Pozdrawiam:*

12 komentarzy:

  1. kartki piękne, sukienka jak zwykle efektowna:) a za maturzystów w takim razie będę trzymała i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ta slubna jest super :-)

    P.S. to ja tez za maturzystów w miare możliwości potrzymam kciuki....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są super ,napewno znajdą kupców.Zazdraszczam strasznie stępelka sukienkowego jest jedyny

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wspaniale - podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo imponująca kolekcja prac:)Najlepszego dla maturzysty:) i spokoju dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna ta sukienka! Pomysł z embossingiem fantastyczny! Zbiór na aukcję też robi wrażenie. Muszę jeszcze też coś więcej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okurczaki.. nie wiem, która kartka najpiękniejsza - wszystkie są mega urokliwe..

    A za Twojego maturzystę też trzymam mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kartki!
    za maturzystę potrzymam, choc pewnie doskonale sobie poradził &&&&

    OdpowiedzUsuń
  9. Psssyyt.. pamiętasz o wymianie na HoA? :) Adreso potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, kartka ślubna mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kartki i notesik!! wszystkie takie z włąsnym klimatem

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka z suknią mnie powaliła!
    Jest bardzo delikatna, elegancka, cudowna po prostu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!