czwartek, 23 kwietnia 2009

Zaległe spotkanie

czyli heliosowe scrapowanie, odbyło się w ostatnią sobotę, ale dopiero teraz nadrabiam zaległości.
Tym razem każda z dziewczyn miała przygotować parawanik.
Oto mój w całej krasie ;P
przód

tyłek


środek z tagami


oraz przygotowany do losowania:


Tutaj parawaniki dziewczyn w komplecie:




Mój parawanik dostał się w ręce Mamuty - mam nadzieję, że spodobał się nowej właścicielce.
Ja wylosowałam cudny parawanik od Lili:*** no, ale fotkę zapomniałam zrobić - więc jutro nadrobię tę zaległość ;)

Egzaminy gimnazjalne dobiegają końca (jutro tylko został angielski) więc aby trochę się wyluzować byłam dzisiaj na spotkaniu w przemiłym towarzystwie:)))
Ale o tym jutro napiszę.

6 komentarzy:

  1. śliczny parawanik! i ten dziurkacz piękny! :)

    PS
    cały czas myślę o kursiku dla Ciebie ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać więc dlatego tyle to trwa.....

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj j żałauje, że mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny parawanik!!! Niestety nie mogłam być na spotkaniu :( siła wyższa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Macałam, macałam...śliczny on:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten parawanik. Też macałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i mój !!!!!!!!!!!!

    Dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!