środa, 1 kwietnia 2009

to nie prima aprilis :)

Dzisiaj pan listonosz przyniósł mi niezwykłą przesyłkę ...
a w niej takie cuda od Pasiaczka:***
Nawet słoneczko zaświeciło, gdy robiłam zdjęcia swoim skarbom :)



Wspaniały obrazek ... już szukam odpowiedniego miejsca nad moim biurkiem scrapowym :)))


oraz chustecznik, który jest teraz w mojej torebce!



Kochany Pasiaczki bardzo Ci dziękuję za tą niespodziankę PIF-ową:***

I jeszcze chciałam się pochwalić wpisem Beaty Ewy:***
w Noworocznej Wymianie Albumów - w moim wędrującym... zobaczcie jaki piękny :)

U mnie dużo pracy niescrapowej (kto pracuje w szkole to wie, że coraz więcej papierków do wypisania) a czasu mało... Byle do ferii światecznych ;P

Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie :*

10 komentarzy:

  1. Niespodzianka przecunej urody! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenty od Pasiaka świetne!
    Obrazka nie zazdroszczę, bo mam swój własny i wyjątkowy, ale podziwiam ten również :)
    Chustecznik świetny i pięknie pasiasty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent, napatrzeć się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę, że wszystko dotarło cało i zdrowo i... się podoba :*
    A wpis w wędrowniku masz obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra obrazek.
    Promienny i wesoły.
    Świetne prezenty, szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :),zapraszam do zarejestrowania się na nowym forum ludzi z pasją http://www.myownart.pl i umieszczania swoich prac w galerii :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!