sobota, 25 kwietnia 2009

Tego jeszcze nie pokazałam ;)

Ciągle coś się dzieje w moim kraftowym małym świecie: wpisy w wędrujące, karteczki, zaproszenia, podziękowania itd.
A więc pokazuję co ostatnio udało mi się zrobić.

UWAGA! Będzie dużo zdjęć :)

Zaczynam od wpisu do elfikowego "Cudu":



Kolejny wpis znalazł się w albumie Juunki:



Mały zbiór karteczek komunijnych:





z okazji Dnia Matki "pobawiłam się" stylem retro






A na koniec obiecany parawanik od Lili - chwalę się nim ;P





Buziaki dla wszystkich, którzy wytrzymali do końca tego postu:*
Życzę miłego weekendu :)

10 komentarzy:

  1. Ja wytrzymałam :-) i nic a nic.. sie nie namęczyłam..wręcz przeciwnie, takie śliczności.. mogłabym podziwiać..i podziwiać :-) Kartki na Dzień Matki - prze..prze..prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności i co tak mało?? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisy cudowne! A kartki na dzień matki - ech...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszyłaś mnie tym wpisem do albumu Junnki - jest taki bardzo osobisty, też pamiętam te lata i też słuchałam radiowej Trójki w sobotnie wieczory :). Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła produkcja:)) Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super wpisy i karteluszki
    najbardziej podoba mi się 3 z okazji dnia matki :) super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uouu.. ale z Ciebie kreatywna istota! :)
    Szalenie mi się podoba wpis z cudem natury.. piękny jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!