wtorek, 21 kwietnia 2009

Cudowności i mały stresik

Jeszcze w temacie urodzinowym chciałam bardzo serdecznie podziekować za życzenia od Was wpisane na blogu,na gg, za sms-y:***
oraz
chciałam pokazać prezenty otrzymane przez wspaniałe kobiety:*
Najpierw wyjatkową karteczkę od Abrakadabry:*
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA!
Ta mała dziewczynka na motorze jest słodka, uroku dodaje jeszcze wspaniała oprawa zdjęcia.



Karteczka od Alhambry:* (mrufki) przeleciała z cudnymi papierami-każda paczka była osobno zapakowana...popatrzcie same:









Papiery ciągle jeszcze macam ;P

A obecnie przeżywam mały stresik...córka jutro ma egzaminy gimnazjalne.
Syn maturę już niedługo.
No to same wiecie, matka najwięcej się denerwuje i przeżywa to.
Tak córka dzisiaj przygotowuje się do jutrzejszego egzaminu:





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, miło, że jeszcze chcecie do mnie zaglądać
i czasami zostawiać komentarze:*
Wielkie dzięki i trzymajcie kciuki za tegorocznych gimnazjalistów (Juunka za Ciebie też trzymam kciuki:*)

10 komentarzy:

  1. no tak córcia wyluzowana a mama paznokci ze stresu już nie ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenty cudowne dostałaś, ja ślę jak zwykle spóźnione buziole :** a za córkę trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne przydasie.
    Trzymam kciuki za córcie

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to ja się nieco spóźniłam - ale wszystkiego nalepszego ;-)
    no i trzymam kciuki za maturzystkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, dobrze, że mam dwie łapki :)
    Piekne prezenciochy dostałaś, tez chyba grzeczna byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ohhhh jakie ślicznościowe prezenty dostałaś, pozazdrościć :)

    za córcię trzymam kciukasy, napweno świetnie Jej pójdzie :)
    a tak cichutko powiem, że śliczna ta Twoja córcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak chwila relaksu przed egzaminem :d
    Trzymam kciuki za Martynę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenta :-)
    A za córę też trzymam kciuki - dziś już stres mniejszy - pierwszy dzień ma za sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne prezenty otrzymalas a za pociechy trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!